Σας περιμένουμε όλους την Τρίτη 16 Ιουνίου στις 19:00 στο αμφιθέατρο του σχολείου για το πάρτι αποφοίτησης των παιδιών μας!
Προαιρετικά, μπορείτε να φέρετε κάτι για τον μπουφέ.
Η φωτογράφιση στο photo booth στοιχίζει 5€ και πληρώνονται εκείνη την ώρα.
Από το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
Πρόεδρος: Αυγερινοπούλου Αφροδίτη
Τηλ. 6982790536