Αγαπητά μας παιδιά,
Με την έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων να πλησιάζει, θέλουμε να σας ευχηθούμε από καρδιάς καλή επιτυχία.
Ξέρουμε καλά πως η περίοδος αυτή συνοδεύεται από άγχος, αγωνία αλλά και πολλές προσδοκίες. Όμως θέλουμε να θυμάστε κάτι σημαντικό: φτάσατε έως εδώ μέσα από προσπάθεια, επιμονή και κόπο και αυτό από μόνο του είναι ήδη πολύ σημαντικό. Είμαστε βέβαιοι ότι θα δώσετε τον καλύτερό σας εαυτό με ψυχραιμία, συγκέντρωση και εμπιστοσύνη στις δυνατότητές σας.
Για την ομαλή διεξαγωγή των εξετάσεων, σας υπενθυμίζουμε μερικά βασικά σημεία που χρειάζεται να προσέξετε:
• Να έχετε μαζί σας το Δελτίο Εξεταζομένου.
• Στο θρανίο επιτρέπονται μόνο στυλό ανεξίτηλης μελάνης (μπλε ή μαύρο), μολύβι, γομολάστιχα, γεωμετρικά όργανα (όπου απαιτείται) καθώς και νερό ή χυμός.
• Απαγορεύεται αυστηρά η κατοχή και χρήση κινητών τηλεφώνων ή άλλων ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας (όπως smartwatches, ακουστικά κ.ά.) μέσα στην αίθουσα εξέτασης.
• Η κατοχή κινητού τηλεφώνου, ακόμη και απενεργοποιημένου, μπορεί να οδηγήσει στον μηδενισμό του γραπτού. Για τον λόγο αυτό, εάν έχετε μαζί σας συσκευή, θα πρέπει να την παραδώσετε κατά την είσοδό σας στο Εξεταστικό Κέντρο, όπου θα φυλάσσεται σε καθορισμένο χώρο με δική σας ευθύνη.
Την πρώτη ημέρα των εξετάσεων η προσέλευση στο Εξεταστικό Κέντρο πρέπει να γίνει αυστηρά έως τις 07:30 π.μ., ενώ τις επόμενες ημέρες έως τις 07:45 π.μ. Η συνέπεια στην ώρα προσέλευσης είναι σημαντική, ώστε η διαδικασία να ξεκινά ομαλά για όλους.
Οι Πανελλαδικές είναι μια σημαντική στιγμή, όχι όμως ο μοναδικός δρόμος ούτε αυτό που καθορίζει την αξία σας. Πιστέψτε στον εαυτό σας, μείνετε ήρεμοι, συγκεντρωμένοι και δώστε τον καλύτερό σας εαυτό. Εμείς είμαστε περήφανοι για την προσπάθεια που έχετε κάνει και σας ευχόμαστε ολόψυχα δύναμη, καθαρό μυαλό και καλή επιτυχία!
Με θερμές ευχές,
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων